fredag 24. april 2009

Amazon.com...

This is a very dangerous site for me to go to... Last time I went there, I ended up ordering 2 books, which I've now recieved - so now it's time for a new look, haha

The books I ordered were:
  • Saluki in History, Arts and Sport by Hope and David Waters (used but nice contidion). I'm really looking forward to reading it!
  • Saluki: The Desert Hound and the English Travelers who brought it to toe West. A newly published book about the recent history of the breed
Wonder what I'll find today... Maybe something Italian this time? (OK, I'm hooked, but I really can't help it!)

7 kommentarer:

  1. Misunnelig......hehe! Kos deg med bøkene:-)

    Hint hint jeg har litt stor bursdag snart (tuller)

    SvarSlett
  2. hehe, du får si ifra om du vil LÅNE ;)

    SvarSlett
  3. Ohhh.... jeg har ikke logget meg inn på amazon lenge, jeg har mange bøker på min "wishlist".
    En bok du MÅ ha er Born to win, breed to succeed, den er utrolig god og du bare må, må, må kjøpe den og lese!
    Italienske bibelen er jo også et må ha, tror du hadde ikke den, Italian Greyhounds in the 21st century.

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg begynte å lese i "Born to win, breed to succeed" hos deg, men hadde ikke tid til å lese så langt. Hmm, det var en idé!

    Klart jeg har Italian Greyhounds in the 21st Century! Måtte bare :)

    Tar gjerne imot flere gode tips - eller gjør jeg det? Farlig, farlig...

    SvarSlett
  5. Control of canine genetic diseases, don't shoot the dog, the social life of dogs og the hidden life of dogs.
    The winning edge,new secrets of successful show dog handling, raising a champion (den er på ønskelisten min), an eye for a dog er jævla fin, tror du begynte på den hos meg og.
    The Dog listener er fin, book of the bitch (på ønskelisten, anbefalt af mange)
    Another piece of the puzzle, puppy development etter Pat Hastings (og da puppy puzzle DVDen, har sett den og den er veldig interesant)
    Det får være nok i en stund..

    SvarSlett
  6. Jeg har noen av bøkene (Don't shoot the dog, An Eye for a Dog - måtte jo bestille den).

    Fristelser, masse fristelser...! Jeg er litt bok-gal, så dette er skule saker!

    SvarSlett
  7. ok, nå har jeg hatt meg en skikkelig bestillingsrazzia på amazon.com (ops!)
    - The Winning Edge
    - New Secrets of Successful Show Dog Handling
    - Book of the Bitch
    - Born to Win, Breed to Success
    - Raising a Champion

    puh, da var det unnagjort, så kan jeg slette amazon.com fra bokmerkene mine for en stund, hehe ;)

    SvarSlett